~klik untuk masa depan CaHaYa ~

Wednesday, November 24, 2010

Korea Utara... Bom.... Korea

Salam,

Mesti korang terkejut ngan N3 aku kan ... kesiankan Korea..kena bom ngan Korea Utara... semalam aku tgk KBS 391 Channel astro.. berita live lagi... dr sumber mmb aku yg peminat finatik artis korea... Korea Utara melancarkan bom berpandu kt Korea dlm kul 4p.m waktu malaysia... kita doakan semua selamat yea..

Ada juga tertanya2 kenapa Korea Terbagi dua.. Korea Utara & Korea( Korea Selatan).. yang aku tahu.. tak tahula betul ke tak? dulu Korea( Korea Selatan) dijajah oleh Jepun dan Korea Utara dijajah oleh Komunis itu yg menjadikan mereka musuh kot... anyway aku tak tahu sejarah dia taw...jgn korang ingat betul pulak... :) nie org bg tahu aku jea... :) aku nie Sejarah time SPM dapat Credit jea... kih2..

Anyway aku nak ceritala.. tentang mmb aku nie... bila dia tahu Korea Utara bom Korea... yang dia kesiankan 2PM... tahu tak kumpulan 2PM (artis korea yg jadi duta promote korea kt tv tue) n risau tak boleh tgk cerita korea kat KBS 391... aduh2... aku katala... ko risaukan 2PM , rancangan Korea.. ko tak kesiankan kt penduduk dia ker...  ko giela doakan orang Korea selamat... nie tak risau benda lain... huhuhuhu...


okla dah takde idea... bye....

:: mari doakan sama k::

niela 2pm

nie cerita yg aku suka tgk :)

nie kt KBS tak leh tgk sbb berita live Korea

nie pakwe aku.. :)

No comments:

Post a Comment