~klik untuk masa depan CaHaYa ~

Wednesday, November 24, 2010

Emosi aku tergangu ...

tertiba2 emosi aku tergangu sangat2 n mengalir air mata bila membaca adakah kejam jika aku cungkil matamu............. bertapa kejamnya manusia itu sanggup mengambil mata kucing lain untuk kucing kesayangan dia.. mana pergi belas kasihan dia... jika betul dia pencinta kuncing @ haiwan... adakah sanggup dia ambil mata kucing lain untuk kesenangan diri dia sendiri.... tahukah dia bertapa besar dosa itu.... tak sanggup aku nak meluahkan kata2 ... korang leh baca kt blog tedi n leenacute ... aku sebenarnya baru baca kt blog papa meow ttg "adek" yg dibawa ke penang untuk merawat mata dia.. aku baca pun dah suka lps nie "adek" blh lihat.. tapi bila baca kt blog tedi.. kecewa aku .. :(

:: moga "adek" sabar menhadapi dugaan ini  ::

No comments:

Post a Comment