~klik untuk masa depan CaHaYa ~

Friday, November 12, 2010

29 day : no rice ........... 2nd day : detox :)

~ hai..hai..hai...~

Assalamualaikum semua :)

Dipagi yg sejuk n hujan lebat nie aku keseorangan menunggu budak ofis dtg kerja..kih2
buka2 blog terkejut ade org gak suka info dlm blog aku tq...akak tak dilupakan adik khel n adik tinie dan jugak kawan aku yg tgh happy coz pregnant anak ke-2 :) kau laksana bulan tq semua kerna sudi jadi flowwers saya... walaupun 4 ok apa :)

2nd day detox
 
 Semua sayuran. 
 
 Anda digalakkan untuk makan semua sayuran dalam 1 hari dan dimasak mengikut pilihan anda. Tiada batasan untuk memakan apa2 jenis ataw kategori sayur. Elakkan mengunakan minyak ataw santan ketika memasak sayur2an. Dan 1 mangkuk besar kentang rebus untuk sarapan.


sayur2an yg makan hari ini

~breakfast~
 
Kacang panjang goreng tak ltk minyak

~lunch~

sayur bayam masak air

Dinner

bendi celur yum2
 3 litter ++

:) dalam detox srh makan kentang rebus ..tapi kentang takde aku masak kacang panjang okla kan.. sayur gak kan...
 
:: gambar semua ehsan dr google::
~ ambil dr inspirasidiet.blogspot.com ambil dr aku pon nak kurus  ambil dr 7daydiet. & dr kawan2 ~

No comments:

Post a Comment