~klik untuk masa depan CaHaYa ~

Thursday, November 11, 2010

28 day : no rice ........... 1st day : detox :)

Salam, 

u all sihat ker semua... dah lama aku tak diet mb 2 mgg kot..heheheh.. tapi berat aku still sama... alhamdulillah hari selasa dapat gaji jea terus bila barang2 untuk diet :)

aku suka sebab hari ini rupa2nya aku 28 hari tak makan nasi....kira nk dekat sebulan la kan... sblm aku nak diet balik aku ingat aku nak buat detox dulu....

1st day detox

semua jenis buah kecuali pisang. 
hari pertama kamu hanya makan semua jenis buah yg kamu inginkan dan disarankan kamu memakan banyak buah tembikai dan cantaloupe ( sejenis buah tembikai kechik)

1st day nie aku makan buah  

epal merah

buah plum

 nie la buah yg aku makan hari ini....beli semalam kt pasar....yum2 delicious   :)

selamat menjamu selera semua....

:: nie gambar ehsan dr google image ::

No comments:

Post a Comment