~klik untuk masa depan CaHaYa ~

Wednesday, October 20, 2010

:: induction day 5::

salam...

apa nak cerita yea.. tak ada ideala pulak...aku terfikir2.. adakah aku akan mencecah 60kg lagi seminggu nie... takutnya rasa hati ini... tuela tahu pun takut..time curi2 makan kerepek tak ingat..kih2...masaalah aku..klu smpi umah mesti curi2 makan kerepek..tak displin betul..mcm mana nak kurus..janganla tak mencecah 60kg khamis mgg depan.. :(

~ menu diet cahaya ~
B- Ayam goreng..ish2 pagi2 dah makan ayam goreng...mgg nie malas nk masak kih2...
L- sup telur 
D- sup ayam + sayur
Air - 3.5-4 litter .. fuhh byk gak aku minum semalam...

:: curi2 makan --- keropok lekor nipis.. aduh musnah diet aku :(

k la bye2 nk g lunch laparla...nak g beli ikan bakar klu adela... yum2...


No comments:

Post a Comment