~klik untuk masa depan CaHaYa ~

Tuesday, October 19, 2010

~induction day 4 ~

Salam,

Anyway tgh studi consolidated balance sheet..huhu..semalam anak bos tak jadi dtg ..takut esok dtg...aku takut dia tak faham apa aku ajar..tue jea...duit?..aku tak kisah pun tak diberi duit untuk ajar..bg aku yg penting dia faham...betul tak..baru aku lega...klu korang nak tahula, aku ade dapat offer jadi tutor kat (MSU) Management Science University la... aku tolak..sbbnya...jwp diatasla...risaula... lg satu mb performance aku teruk kot..tapi tak semua org blh mengajar..taw, walaupun dia pandai mcm mana pun.. :(

sbb mak aku kata ..aku tak sesuai mengajar....sbb------> dulu aku ade ngajar budak darjah 1 n then mak aku kata aku tak sesuai mengajar.. :)

jom tgk menu aku....

B- ayam goreng jea..tak sempat rebus telur so beli kt makcik jual nasi lemak.

L- makan tom yam ayam jea .. mahal tapi nasib baik isi ayam banyak

D- ayam goreng gak + tomato + mayonis

Air- 3litter - 3.5 litter kot

::curi2 makan kerepok sayur 5 keping:: jgnla buat lg.. :(



No comments:

Post a Comment