~klik untuk masa depan CaHaYa ~

Tuesday, October 12, 2010

1st day.....

ish2... tak blh kata 1stday sbb hari khamis ade jamuan untuk besday aku..kuang2...yg peliknya besday aku..aku yg kena uruskan jamuan tue...ish2...tapi sebenarnya mmg aku dah start diet...nie semua terpengaruh apabila baca blog ini... adik zul kui..kui..terasa tercabar n bangga adik zul dapat kuruskan berat badan dia... :)

mari2...mari2..mari2... kita tgk saper yg kena....  huhuhu salah ayat lor...mari2 lihat menu kita hari ini... 20g crab > < muahhhhhhhhhhhh :)

B- Salad +2 telur rebus + 2 sudu mayo +  tomato = 3.2g .... --> aku tak tahu salad n tomato brp g crab ??

L- Salad + 1 ketul ayam goreng + tomato +1 keping chease = 1.6g ... ---> tak termasuk crab salad n tomato...eden tak tahu brp crab..saper tahu sila bg tahu yea.. >-<

D- Tomyam campur + baby sawi rebus = aku rasa  (3g - 6g) kot...nie yg aku plan makan malam nie... :)


:: kira2 > 20g crab if tak termasuk crab salad n tomatola..... 10.8 crab hari ini aku makan ...wah2 ..yum2 ::
sorryla u all tak ade gambarla....hanset murah takde camera..heheheheh...saper2 senior n pro diet atkins nie mintak tunjuk ajar yea.. tq... muahhhhhhhhhh   >-<

p/s: u all aku telah melangar pantang larang diet atkins......wawawawaa..... smlm balik kerja housemate beli kek belanja 1 rumah...dah habis makan kek 1 potong baru ingat..pantang larang... kuang2.. takper berusaha2 untuk diet..jangan putus asa ok.. muahhhhhhhhhh :)



No comments:

Post a Comment