~klik untuk masa depan CaHaYa ~

Friday, January 14, 2011

Salam Jumaat.....

Rasanya mcm dah lama jea aku tak update blog... aku mmg takde mood nk update lagi satu aku...


aku demam.. :p
tapi dah ok dah just batuk n selsema jea... :p

aku nk tunjuk gambar artis nie

Shaheizy Sam Samad
aku suka sgt tgk mimik muka dia bila dia buat muka merajuk... so sweet maaa :)

tapi atas tue bukan mimik muka merajuk tapi sedih kot :p

lagi2 gambar...

seorang lelaki akan terselah ketampan nya bila memakai baju melayu..kan2


comel kan diaorg berdua...

for ur information diaorg nie dah kenal dr bangku sekolah lg..:p

pssttt... sam pernah ade hati ngan lisa..tapi dia tak berani nk luahkan...

erm... aku pun mcm tue klu suka org tue tak berani nk bg tahu... hehehe.. :p

k la dah merepek aku ckp kt blog nie.. k bye.. syg u all

No comments:

Post a Comment