~klik untuk masa depan CaHaYa ~

Wednesday, December 22, 2010

SO SWEET.... MY ADMIRE

Huhuhu…. U all ade admire… mcm gila bayang jea kan…. Sorryla klu topic ini lain dr lain … :)
 
Aku ade suka seorang mamat nie… comel..hensam..tampan…agaknya..la kot…klu org dah angau inila jadinya… (dlm hati ade taman babe).

Anywhere , first time aku nmpk hati terpikat sbb muka dia hensam bila pakai speak…nmpk mcm org pandai jea… :P huhuhu… tapi aku suka mcm tue jea…

Tapi suatu hari aku tgk… sikap dia yg gila2 n sempoi tue membuat aku cair babe… so sweet.. bestnya dapat husband yg comel , gila2, sempoi, supporting, hati baik…. rasanya mcm tiap detik akan jatuh cinta :p ( huhuhu :p berangan2 mana tahu dimakbulkan tuhan.)

Pastue babe.. dia ade kucing..babe..so sweet.. .. sbb aku suka kucing.. lg2 kalau warna oren (mcm Garfield) pastue gemuk….comelnya….. tapi tuela aku dah 2 tahun takada kucing… rindu kt kucing2 aku yg dah dibagi org.. :(  ( Moga dia dimurahkan rezeki & juga korang yg membela haiwan moga dimurahkan rezeki…amin..).

Yg sweetnya.. dia bg mak dia hadiah mahal.... walaupun dia sendiri just guna kereta kancil jea…. So sweetkan… beruntung ade anak mcm tue… ( moga zuriat dia pun akan ikut perangai dia hormat kedua orang tua n sayang kedua ibu bapa dia)

Aku berhajat dr kechik nk bawa mak aku gie haji @ umrah guna duit aku sendiri…. ( ya allah engkau permudahkan aku menunaikan hajat aku ya allah) doakan aku yea..kawan2.

Ok la aku tak tahu nk tulis apa lg2… ok la aku nk cari kerja kosong kt portal kerajaan mana tahu rezeki aku dimurahkan…amin…. :p

P/S: Dia tak suka makan Sushi





Rasanya lagu nie sesuai untuk aku :p

No comments:

Post a Comment