~klik untuk masa depan CaHaYa ~

Tuesday, November 2, 2010

Diet.. oh diet..... Dimanakan kau berada... :(

Salam selasa semua ... :)

knp? N3 aku nie...entahla.. mb aku kecewa n malas nak mengharap...... opps.. bukan kecewa ngan diet aku ok, 4 ur information aku still diet tapi bukan dirt atkins.. budget nak beli barang untuk diet takdala.... aku tak tipu..duit aku cukup2 nk balik kmpg... :( .. kecewakan bunyinya... aku just diet makan biskut kering jea cecah ngan air panas... waaaawawaaa...  knp? faham2la duit tak masyuk lagi... sedihkan...  mb aku start diet atkins mgg depan kot... insyallah.. sbb time tue duit dah masyukkkkkkkk...

itula sbb aku malas nk update blog aku... bukan apa.. babe...sbb aku sudah melangar pantang larang diet..tapi aku still tak makan nasi...fuhhh tak sangka aku dah nak msk tiga mgg aku tak makan nasi.. huhuhu.. klu tak aku buat nasi goreng tiap2 hari time2 macam nie nk tgg duit masyukkkkk... :)

chaiyok2 fiza zura.. diet2 untuk sihat n cantik... n jadi comel mcm dulu... :)

diet untuk sihat n cantek.. fiza zura

::Sila bg semangat kat saya ::

Cahaya rezeki


No comments:

Post a Comment